Powierzchnie reklamowe - czy warto w nie inwestować

Jeżeli zastanawiamy się, jaka to jest wydajna i efektywna reklama, powinniśmy całą sprawę rozpatrywać kompleksowo - zarówno na poziomie świata wirtualnego, jak i rzeczywistego.

W dobie XXI wieku nie ulega wątpliwości, że bardzo ważną przestrzenią, w której należy trafiać do potencjalnych kontrahentów jest przestrzeń wirtualna - Internet. Potencjalnych młodych klientów można, a nawet trzeba znajdywać głównie w niej - nie jest tajemnicą, że młody człowiek dużo czasu spędza w tej 'alternatywnej rzeczywistości' i zachęcić go można do zakupu swojego produktu właśnie w niej.

Co jednak z ludźmi 'starszej daty', którzy nie mają dostępu do sieci, bądź nawet jeżeli go maja, nie korzystają z niego zbyt często/ wiele osób z pewnością powie, że do takich osób trafiać można za pomocą prasy czy telewizji - do prawda, jednak wiele osób uważa, że telewizja to w obecnych czasach przeżytek, a gazety uważa jedynie za źródło informacji. Aby zaproponować swój produkt takim ludziom, warto sięgnąć po dodatkowe rozwiązania.

Nie ma się jednak co łudzić, że ulotki przyniosą zamierzony efekt - większość osób wyrzuca ulotkę nawet nie zapoznając się uprzednio z takowej treścią. Dlatego idealnym rozwiązaniem wydaję się bilbordy, a co za tym idzie powinniśmy zorientować się gdzie w naszej okolicy znajdują się dobre powierzchnie reklamowe do wynajęcia. Powierzchnie takie powinny szczycić się przede wszystkim dobrą lokalizacją - chodzi tutaj o takie miejsca, które przyciągają uwagę ludzi, a także takie, w których ludzi mogliby mieć szczególne warunki, by na takowe trafić.

Za przykład tu może posłużyć chociażby skrzyżowanie, gdzie niecierpliwieni kierowcy oczekując na zmianę sygnału świetlnego na zielony rozglądają się i błądzą wzrokiem po banerach reklamowych. Powierzchnie reklamowe do wynajęcia są zatem kierowane w dużej mierze do kierowców, ale nie tylko - każdy przechodzień czy pasażer z pewnością zwróci uwagę na atrakcyjną wizualnie i merytorycznie reklamę, dlatego warto pamięć, by lokalizacja, w której zdecydujemy się na powierzchnie reklamowe do wynajęcia była atrakcyjną dla potencjalnego klienta, gdyż tylko w tedy będzie mogła należycie wywiązywać się ze swojej roli.

--
O autorze
Artykuł pobrany z serwisu: artykulis.pl